YGS şifreleri ile tam 100 soru rahatlıkla çözülüyor


YGS’nin şifresi çok basit.Verilen şıklar her kitapçık türünde farklı sıralanıyor.Siz bu verilen şıkları küçükten büyüğe doğru sıraladığınızda bi’ önceki karışık sıralamadaki seçeneklerden birisi ile çakışıyor.Ve bu çakışan cevap doğru oluyor.

Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı LYS Konu Anlatımı

ygs gizli şifre

Örneğin Matematik 1. sorunun seçenekleri şöyle:A)8, b) 10, C) 6, D) 4, E) 2

Bu soruda gizli şifre ile doğru cevabı bulmak için bu seçenekleri, 2, 4, 6, 8, 10 şeklinde küçükten büyüğe doğru sıralamamız gerekiyor.Sonra sırası ile hemen üstteki seçeneklerin altına yazıyoruz. Daha sonra da bu beş seçenek içerisinde eşleşen rakama bakıyoruz. Birinci soruda eşleşen bu rakam 6. Yani doğru cevap C seçeneği. Aynı yöntemi diğer seçeneklere de uyguladığınızda, karşınıza akıllara durgunluk veren korkunç bir tablo çıkıyor. Bir soruda bile on binlerce kişinin yer değiştirdiği YGS’de 40 sorudan tam 17’sinde bu şifre ile doğru cevabı bulabilirsiniz rahatlıkla.

Bu yöntemle, Türkçe ve Sosyal testleri içerisindeki rakamsal seçenekleri olan sorularda da doğru bulmak mümkün.

Örneğin Türkçe 31. sorunun seçenekleri şöyle:

A) IV, B) V, C) III, D) II, E) I
Şimdi bu seçenekleri I, II, III, IV, V diye sıraladığınızda eşleşen III oluyor yani doğru cevap C seçeneği.

About these ads

22 thoughts on “YGS şifreleri ile tam 100 soru rahatlıkla çözülüyor

  1. ösym sadece bu gibi şeylerle ugraşır artık ygs ye de lys de hazırlanmasın kimse bence çıkabilecek adiliklere hazırlansınlar :)

  2. eğer ortada kasıtlı bir usulsüzlük varsa ki öyle görünüyor ve bazı öğrenciler veya guruplara şifre verildiyse, ÖSYM yi şiddetle kınıyorum,bunu yapanları YÜCE RABBİME havale ediyor, yetkililerin sorumlulara gerekli cezayı vereceklerine ve hükümetin duyarlı davranacağını ümit ediyorum

  3. ben geçen hafta ygs ye girmiş bir öğrenciyim. sınavım beklediğimden kötü geçmişti ve iyi bir sonuç beklemiyorum. sadece ben değil ygs ye girmiş tüm arkadaşlarımın haftası bombok geçti. hepimizin moraline sıçıldı. buda üstüne harika oldu. bu şifre rezaletinde parmağı olan herkesin allah belasını versin. bu sahtekar devlet için hiçbi bok yapmaya değmez. sonra niye beyin göçü oluyo diyolar. ortada binlerce öğrencinin yenmiş hakkı var. ve herzaman ki gibi yine susulucak. anca usulsüzlüklere susmayı bilsinler zaten. kişiye özel kitapçık hazırlamada da bi pislik olduğu belliydi. kul hakkı yemenin bedelini öbür tarafta çok kötü ödeyecekler.

    • Beyin göçü oluyor diye şikayet etmek, acizliktir.. Gerçekten güçlü beyin sahibi insanların sınavı sizin tabirinizle “b……….” geçmez. Onlar böyle şifre-mifre işleri ile uğraşmazlar. Etrafınıza bakarsanız birçok güçlü “beyin sahibi” insanların Türkiye’de çalıştığını görürsünüz. Banka ve iletişim sektörü ile holding ve büyük şirket yöneticileri gibi. Esas olan kendine güvenmek ve bilgiye doğru şekilde ulaşmaktır. Siz zirvede olursanız sizi indiremezler. Ama, “beşi aşma, beşten şaşma” seviyesinde olanlar hep sızlanacaktır. Rabbim yolunuzu açık etsin!.. Turan A.

  4. 160 sorudan 100 tanesi bu şifleme yöntemi ile çözüldüğüne göre 60 soru kalır burdanda yaparsın 30 40 soru böle sınava girmede ne var biz 60 dk veya 75 dakikamızı matamatiğe ayırdığımız zamanda adamlar o soruları 10 dk çözdü bu mu adalet bu mu yol………

  5. hakkımı helaal etmiyorum bundan yararlananlardannnnn……illa herkesin torpili mi olmak zorunda bizde okumak istiyoruz ama doğru biz ne zenginiz ne içerde saygısı olan bir tanıdığımız varrrrr yok böle adalettttt yokkkkk

  6. görüyorsunuz faydalanlar direk söylü yapanın eline sağlıkkk diye geçme bunları başkanımmmm geçmeeee hak bu hakkk kolay kolay verilmezzzz

  7. ben de sınava girdim. sınavda özellikle matematik sorularıyla çok uğraştığım için bazı soruları okuyamadım bile. normalde 130 net yapabilecekken 108 net zorla yaptım. şimdi bu adalet mi? şifreleme yaparak adam 100 net yapıyor, biz bir senedir bu sınav için çalışmamıza rağmen 100 net yapıyoruz. Teşekkürler ÖSYM. keşke sınav yapmak yerine adayları rasgele üniversitelere yollasaydınız. en azından emeklerimizin boşa gittiğini düşünmezdik. neyse artık lys için şifrelere çalışacağız!

  8. bir Türk mühendis tarafından 2 saatte geliştirilen “candleofakepe” isimli küçücük bir bilgisayar programı tüm YGS soru kitapçıklarında (2011 sadece) sadece şıkları yazdığınızda bile doğru şıkkı veriyor. denedim dehşete düştüm. böyle bir skandal görmedi Türkiye yazıklar olsun. herkesle paylaşın bunu…
    rapidshare.com/files/455921435/candleOfAkepe.rar

  9. bunu yapanlar binlerce kişi bu sınav için dersnaelere gitti binlerce kişi emek verdi sonunda noldu yine torpili olmayan insanların hakkı yenildi

  10. bir iki kişi olsa hakkını helal etmesini istersin ama binlerce kişinin hakkını yiyen bu insanların Allah a nasıl hesap vereceklerini bilmiyorum. eğer bu ülkenin kalkınmasını ilerlemesini istiyorsak böyle durumlarda susmamamız lazım eğer benm yaşadığım ilde bir protesto yapılsaydı katılacaktım yalnız halımız yıllardan beğri baştakilerin yaptıklarına sustukları için yine susuyor belkide böyle deva edrse 20 30 yıl içinde TÜRKİYE diye bir ülke kalmayacak zamanında bu ülke için canlarını verenlere nasıl hesap veririz halkımızı birisinin dürtmesi uyandırması lazım..

  11. fem dershneısne gıdın valla super :D tavsıye ederım garanti 4 senelık unı kazanırsnınız zaman denemelerı çok zor ama sınav soruları ıel es deger

  12. ya şifre olayını ben hep tahmin ediyordum isteslerde istemeselerde ister istemez bir şifre sistemi oluşuyor bunu tahmin edenler geçiyor ben demin baktım geçmiş sorulara tutmuyor zaten hacı geçsen ne olacak mezun olan ne yapıyorki ben hobi olsun diye takılıyorum meslek edinecem diye kafaya takarsam kesin işsiz kalırım

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s